Wprowadzamy nowy przywilej w programie AFRISOExpert dla 2 i 3 stopnia autoryzacji.
Już teraz będąc AFRISOExpertem na 2 oraz 3 stopniu autoryzacji reklamacje możesz zgłaszać bezpośrednio do AFRISO.
Dodatkowo dla AFRISOExpertów z 3 stopniem autoryzacji masz możliwość otrzymania zwrotu za zlecenie serwisowe.
CO ZYSKUJESZ NA 2 STOPNIU AUTORYZACJI?
![]() |
WYGODĘ |
![]() |
JAKOŚĆ |
![]() |
SZYBKĄ ODPOWIEDŹ |
CO DODATKOWO ZYSKUJESZ NA 3 STOPNIU AUTORYZACJI?
![]() |
MOŻLIWOŚĆ WYNAGRODZENIA |
JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ NA 2 STOPNIU AUTORYZACJI?
Wypełnij formularz |
![]() |
Rozpatrzymy |
![]() |
|
JAK DOSTAĆ ZWROT OD AFRISO NA 3 STOPIU AUTORYZACJI?
Wystaw fakturę |
![]() |
Otrzymasz |
Szczegółowe informacje na temat zgłaszania reklamacji i otrzymania zwrotu za zlecenie serwisowe znajdziesz u Twojego przedstawiciela handlowego.