A. Dostawa
- Warunkiem współpracy jest dostarczenie Dostawcy - firmie AFRISO Sp. z o.o. kopii aktualnych dokumentów rejestracyjnych Odbiorcy: NIP, REGON, odpis z Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego lub wpis z Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej (oraz ewentualnie pełnomocnictwa osoby zamawiającej, a nie ujętej w dokumentach wskazanych wyżej jako uprawniona).
- Odbiorca składa pisemne zamówienie oparte o ogólne warunki sprzedaży i dostaw, warunki handlowe i aktualnie obowiązujący Katalog, przysyłając je e-mailem na adres: zok@afriso.pl lub faxem na numer: 32 330 33 51.
- Warunkiem utrzymania uzgodnionych rabatów jest zamówienie zgodne z limitami zakupowymi lub ich wielokrotnością. Zamówienie w ilości niższej niż limit zakupowy realizowane będą z rabatem pomniejszonym o 5% (tj. nowy rabat = stary rabat - 5 [%]).
- Towary znajdujące się w magazynie Dostawcy dostarczane są do 7 dni od daty wpływu zamówienia na adres Dostawcy.
- Termin dostawy pozostałych towarów wynosi 2 - 8 tygodni od dnia wpływu zamówienia na adres Dostawcy.
- Firmę spedycyjną określa Dostawca, a koszty dostawy ponosi Odbiorca, chyba że zostało ustalone inaczej.
B. Reklamacje z tytułu błędnej lub niepełnej przesyłki:
- Odbiorca ma obowiązek niezwłocznego sprawdzenia dostawy. Stwierdzone braki, utrata, uszkodzenie lub inne zewnętrzne widoczne wady muszą być zgłoszone pisemnie w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
- Reklamacje spóźnione mogą nie zostać uwzględnione.
- Pozostałe uprawnienia z tytułu rękojmi zostają wyłączone.
C. Płatności
- Termin płatności zaznaczony jest na fakturze.
- Termin płatności oznacza datę wpływu zapłaty na rachunek bankowy Dostawcy.
- W przypadku zwłoki w zapłacie Dostawca uprawniony jest do naliczania odsetek ustawowych.
- Akceptacja dostawy jest równoznaczna z uznaniem wierzytelności wynikającej z faktury.
D. Zastrzeżenia własności
- Celem zabezpieczenia zapłaty za sprzedaż towaru, Dostawca ma prawo ustanowienia zabezpieczenia finansowego według własnego wyboru,
w szczególności w postaci: zastrzeżenia własności towaru, przewłaszczenia na zabezpieczenie, weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową, które zostaną złożone w terminie uzgodnionym przez Dostawcę i Odbiorcę. - W przypadku dokonania zastrzeżenia własności towaru, Odbiorca nie może w okresie trwania zastrzeżenia własności przenieść własności towaru zastrzeżonego jako zabezpieczenie, ani zastawić go. Jest on zobowiązany traktować zastrzeżony towar z kupiecką starannością oraz zabezpieczyć go przed wszelkiego rodzaju uszkodzeniami, zaginięciem, kradzieżą lub utratą.
E. Gwarancja i naprawy gwarancyjne:
- Gwarancja zostaje udzielona na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na okres 36 miesięcy od daty zakupu w AFRISO Sp.z o.o.
Nie dotyczy to:
- produktów AFRISOBasic,
- reduktorów ciśnienia MRED,
- agregatów pompowych oleju,
- liczników oleju,
- przełączników poziomu SMMR
- Wszelkie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne dokonywane będą w dziale serwisu firmy AFRISO Sp. z o.o. z siedzibą w Szałszy, ul. Kościelna 7, 42-677 Czekanów.
- W razie nie dostarczenia wraz z towarem karty gwarancyjnej, podstawą świadczenia gwarancji jest faktura wystawiona na zakupiony towar.
- Gwarancja obejmuje uszkodzenia powstałe w wyniku występujących ukrytych wad dostarczonych wyrobów i dotyczy jedynie tych wyrobów. Odpowiedzialność gwarancyjna nie obejmuje kosztów innych usług czy czynności związanych z towarem podlegającym reklamacji świadczonych przez AFRISO lub inne podmioty.
- Obowiązek gwarancyjny wygasa, jeżeli na dostarczonym towarze dokonano zmian, lub jeśli reklamujący nie spełnił wezwania AFRISO Sp. z o.o. do odesłania uszkodzonego towaru.
- Reklamacja musi mieć formę pisemną. Reklamacja powinna zawierać w szczególności:
- protokół reklamacyjny z tytułu gwarancji stwierdzający wady towaru z podanym imieniem, nazwiskiem i kontaktem telefonicznym do osoby prowadzącej daną sprawę oraz z dokładnym określeniem kodu towaru, którego dotyczy reklamacja,
- pełny numer faktury zakupowej wraz z datą sprzedaży,
- kopię karty gwarancyjnej - jeżeli taka została wydana przez firmę AFRISO Sp. z o.o.
- mailem na adres reklamacje@afriso.pl,
- faksem na numer 32 330 33 51.
- Firma AFRISO rozpatruje reklamacje do 28 dni od daty dostarczenia towaru na adres siedziby firmy AFRISO.
- W przypadku zakwalifikowania reklamacji jako niezasadnej reklamowany towar podlega utylizacji w siedzibie AFRISO. Na pisemną prośbę reklamującego, możliwy jest zwrot reklamowanego towaru na koszt reklamującego.
Reklamację należy składać: