A. Dostawa
- Warunkiem wspóÅ‚pracy jest dostarczenie Dostawcy - firmie AFRISO Sp. z o.o. kopii aktualnych dokumentów rejestracyjnych Odbiorcy: NIP, REGON, odpis z Rejestru PrzedsiÄ™biorców Krajowego Rejestru SÄ…dowego lub wpis z Centralnej Ewidencji i Informacji o dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej (oraz ewentualnie peÅ‚nomocnictwa osoby zamawiajÄ…cej, a nie ujÄ™tej w dokumentach wskazanych wyżej jako uprawniona).
- Odbiorca skÅ‚ada pisemne zamówienie oparte o ogólne warunki sprzedaży i dostaw, warunki handlowe i aktualnie obowiÄ…zujÄ…cy Katalog, przysyÅ‚ajÄ…c je e-mailem na adres: zok@afriso.pl lub faxem na numer: 32 330 33 51.
- Warunkiem utrzymania uzgodnionych rabatów jest zamówienie zgodne z limitami zakupowymi lub ich wielokrotnoÅ›ciÄ…. Zamówienie w iloÅ›ci niższej niż limit zakupowy realizowane bÄ™dÄ… z rabatem pomniejszonym o 5% (tj. nowy rabat = stary rabat - 5 [%]).
- Towary znajdujÄ…ce siÄ™ w magazynie Dostawcy dostarczane sÄ… do 7 dni od daty wpÅ‚ywu zamówienia na adres Dostawcy.
- Termin dostawy pozostaÅ‚ych towarów wynosi 2 - 8 tygodni od dnia wpÅ‚ywu zamówienia na adres Dostawcy.
- Firmę spedycyjną określa Dostawca, a koszty dostawy ponosi Odbiorca, chyba że zostało ustalone inaczej.
B. Reklamacje z tytułu błędnej lub niepełnej przesyłki:
- Odbiorca ma obowiązek niezwłocznego sprawdzenia dostawy. Stwierdzone braki, utrata, uszkodzenie lub inne zewnętrzne widoczne wady muszą być zgłoszone pisemnie w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
- Reklamacje spóźnione mogÄ… nie zostać uwzglÄ™dnione.
- Pozostałe uprawnienia z tytułu rękojmi zostają wyłączone.
C. Płatności
- Termin płatności zaznaczony jest na fakturze.
- Termin płatności oznacza datę wpływu zapłaty na rachunek bankowy Dostawcy.
- W przypadku zwłoki w zapłacie Dostawca uprawniony jest do naliczania odsetek ustawowych.
- Akceptacja dostawy jest równoznaczna z uznaniem wierzytelnoÅ›ci wynikajÄ…cej z faktury.
D. Zastrzeżenia własności
- Celem zabezpieczenia zapłaty za sprzedaż towaru, Dostawca ma prawo ustanowienia zabezpieczenia finansowego według własnego wyboru,
w szczególnoÅ›ci w postaci: zastrzeżenia wÅ‚asnoÅ›ci towaru, przewÅ‚aszczenia na zabezpieczenie, weksla in blanco wraz z deklaracjÄ… wekslowÄ…, które zostanÄ… zÅ‚ożone w terminie uzgodnionym przez DostawcÄ™ i OdbiorcÄ™. - W przypadku dokonania zastrzeżenia wÅ‚asnoÅ›ci towaru, Odbiorca nie może w okresie trwania zastrzeżenia wÅ‚asnoÅ›ci przenieść wÅ‚asnoÅ›ci towaru zastrzeżonego jako zabezpieczenie, ani zastawić go. Jest on zobowiÄ…zany traktować zastrzeżony towar z kupieckÄ… starannoÅ›ciÄ… oraz zabezpieczyć go przed wszelkiego rodzaju uszkodzeniami, zaginiÄ™ciem, kradzieżą lub utratÄ….
E. Gwarancja i naprawy gwarancyjne:
Reklamację należy składać:
- Gwarancja zostaje udzielona na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na okres 36 miesięcy od daty zakupu w AFRISO Sp.z o.o.
Nie dotyczy to:
- produktów AFRISOBasic,
- reduktorów ciÅ›nienia MRED,
- agregatów pompowych oleju,
- liczników oleju,
- przeÅ‚Ä…czników poziomu SMMR
- Gwarancja na wykonane usÅ‚ugi serwisowe oraz na wymienione części zamienne zostaje udzielona na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na okres 12 miesiÄ™cy od daty wykonania usÅ‚ugi / wymiany części w AFRISO Sp.z o.o. . Gwarancja na wymienione części zamienne obejmuje wyÅ‚Ä…cznie wady fabryczne i nie dotyczy ona naturalnego zużycia elementów eksploatacyjnych wynikajÄ…cego z intensywnego użytkowania przyrzÄ…du pomiarowego.
- Wszelkie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne dokonywane bÄ™dÄ… w dziale serwisu firmy AFRISO Sp. z o.o. z siedzibÄ… w SzaÅ‚szy, ul. KoÅ›cielna 7, 42-677 Czekanów.
- W razie nie dostarczenia wraz z towarem karty gwarancyjnej, podstawą świadczenia gwarancji jest faktura wystawiona na zakupiony towar.
- Gwarancja obejmuje uszkodzenia powstaÅ‚e w wyniku wystÄ™pujÄ…cych ukrytych wad dostarczonych wyrobów i dotyczy jedynie tych wyrobów. Odpowiedzialność gwarancyjna nie obejmuje kosztów innych usÅ‚ug czy czynnoÅ›ci zwiÄ…zanych z towarem podlegajÄ…cym reklamacji Å›wiadczonych przez AFRISO lub inne podmioty.
- Obowiązek gwarancyjny wygasa, jeżeli na dostarczonym towarze dokonano zmian, lub jeśli reklamujący nie spełnił wezwania AFRISO Sp. z o.o. do odesłania uszkodzonego towaru.
- Reklamacja musi mieć formÄ™ pisemnÄ…. Reklamacja powinna zawierać w szczególnoÅ›ci:
- protokóÅ‚ reklamacyjny z tytuÅ‚u gwarancji stwierdzajÄ…cy wady towaru z podanym imieniem, nazwiskiem i kontaktem telefonicznym do osoby prowadzÄ…cej danÄ… sprawÄ™ oraz z dokÅ‚adnym okreÅ›leniem kodu towaru, którego dotyczy reklamacja,
- pełny numer faktury zakupowej wraz z datą sprzedaży,
- kopię karty gwarancyjnej - jeżeli taka została wydana przez firmę AFRISO Sp. z o.o.
- mailem na adres reklamacje@afriso.pl,
- faksem na numer 32 330 33 51.
- ProtokóÅ‚ reklamacyjny z tytuÅ‚u gwarancji dostÄ™pny jest na stronie: https://afriso.pl/obsluga-i-pomoc/reklamacje
- Firma AFRISO rozpatruje reklamacje do 28 dni od daty dostarczenia towaru na adres siedziby firmy AFRISO.
- W przypadku zakwalifikowania reklamacji jako niezasadnej reklamowany towar podlega utylizacji w siedzibie AFRISO. Na pisemną prośbę reklamującego, możliwy jest zwrot reklamowanego towaru na koszt reklamującego.
- W przypadku zwrotu towaru nieuszkodzonego - decyzja ta będzie każdorazowo ustalana między Dostawcą a Odbiorcą. Zwrot towaru jedynie w oryginalnym opakowaniu. W przypadku zwrotu towaru w opakowaniu uszkodzonym / brak opakowania - zostanie naliczona przez Dostawcę kwota obsługi zwrotu wraz z przepakowaniem wynosząca 10% wartości produktu. Koszt zwrotu towaru ponosi Odbiorca.