Wychodząc naprzeciw naszym klientom, z dniem 1 marca 2016 roku, zmianie uległ termin rozpatrywania reklamacji. Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi 28 dni.
Aktualny dokument prezentujÄ…cy „Ogólne warunki sprzedaży i dostaw AFRISO sp. z o.o.” znajduje siÄ™ na stronie Ogólne warunki sprzedaży i dostaw w zakÅ‚adce ObsÅ‚uga klienta.
Aby uÅ‚atwić wspóÅ‚pracÄ™, każdy Instalator ma możliwość zgÅ‚oszenia reklamacji bezpoÅ›rednio do AFRISO poprzez odpowiedni formularz znajdujÄ…cy siÄ™ na stronie ProtokóÅ‚ reklamacji.
Znajduje siÄ™ tam zarówno formularz zgÅ‚oszenia reklamacji, jak i wniosek o wypÅ‚atÄ™ odszkodowania w przypadku szkody powstaÅ‚ej przez wadÄ™ produktu oraz wniosek o przeprowadzenie ekspertyzy reklamowanego produktu.
Istnieje możliwość wyboru, odpowiedniej dla Państwa formy zgłoszenia reklamacji, poprzez wypełnienie formularza online (przycisk Pokaż formularz) lub standardową drogą tj. pobierając odpowiednie dokumenty w wersji elektronicznej (przycisk pobierz), wypełniając je i odsyłając ich skan do AFRISO na adres zok@afriso.pl.
Dodatkowo przypominamy, że wszelkie sprawy związane z reklamacją należy zgłaszać do naszego działu obsługi klienta pod adresem zok@afriso.pl lub numerem telefonu 32 330 33 55.
SzczegóÅ‚owe dane kontaktowe w sprawie reklamacji znajdÄ… PaÅ„stwo na stronie Reklamacje w zakÅ‚adce ObsÅ‚uga klienta.