Krótszy termin rozpatrywania reklamacji

18 marca 2016
1 minuta czytania

Wychodząc naprzeciw naszym klientom, z dniem 1 marca 2016 roku, zmianie uległ termin rozpatrywania reklamacji. Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi 28 dni.

 Aktualny dokument prezentujÄ…cy „Ogólne warunki sprzedaży i dostaw AFRISO sp. z o.o.” znajduje siÄ™ na stronie Ogólne warunki sprzedaży i dostaw w zakÅ‚adce ObsÅ‚uga klienta.

Aby uÅ‚atwić wspóÅ‚pracÄ™, każdy Instalator ma możliwość zgÅ‚oszenia reklamacji bezpoÅ›rednio do AFRISO poprzez odpowiedni formularz znajdujÄ…cy siÄ™ na stronie ProtokóÅ‚ reklamacji.

Znajduje siÄ™ tam zarówno formularz zgÅ‚oszenia reklamacji, jak i wniosek o wypÅ‚atÄ™ odszkodowania w przypadku szkody powstaÅ‚ej przez wadÄ™ produktu oraz wniosek o przeprowadzenie ekspertyzy reklamowanego produktu.

Istnieje możliwość wyboru, odpowiedniej dla PaÅ„stwa formy zgÅ‚oszenia reklamacji, poprzez wypeÅ‚nienie formularza online (przycisk Pokaż formularz) lub standardowÄ… drogÄ… tj. pobierajÄ…c odpowiednie dokumenty w wersji elektronicznej (przycisk pobierz), wypeÅ‚niajÄ…c je i odsyÅ‚ajÄ…c ich skan do AFRISO na adres zok@afriso.pl.

Dodatkowo przypominamy, że wszelkie sprawy zwiÄ…zane z reklamacjÄ… należy zgÅ‚aszać do naszego dziaÅ‚u obsÅ‚ugi klienta pod adresem zok@afriso.pl lub numerem telefonu 32 330 33 55.

SzczegóÅ‚owe dane kontaktowe w sprawie reklamacji znajdÄ… PaÅ„stwo na stronie Reklamacje w zakÅ‚adce ObsÅ‚uga klienta.