Jak co roku były premiery produktowe, spotkania branżowe, pokazy specjalne i zacięta rywalizacja w zmaganiach instalatorów. Była też zupełna nowość… totemy AFRISO.
W tym roku firma AFRISO zadbała o to, by wyróżnić się wśród tysiąca wystawców nie tylko rozpoznawalnymi, uznanymi w branży rozwiązaniami, ale też sposobem ich prezentacji. Wykorzystaliśmy do tego najnowszą technologię w postaci specjalnych totemów, na których można było dokładnie obejrzeć proponowane produkty, a co więcej – sprawdzić się na miejscu w roli instalatora. Dla odwiedzających nasze, rozstawione w kilku lokalizacjach, interaktywne stoiska, przygotowaliśmy atrakcyjną grę, która skutecznie angażuje wiedzę i refleks. Zadaniem uczestników było tu jak najszybsze, poprawne skompletowanie elementów instalacji domu na jego wirtualnym planie.
Wyszliśmy z założenia, że instalatorzy znają większość naszych rozwiązań, a informacje o nowych parametrach wystarczy przedstawić w katalogu dostępnym przy stoisku. Dużo ciekawszą propozycją jest natomiast umożliwienie im uczestnictwa w zabawie, która przenosi właśnie do takiego przykładowego miejsca zastosowania poszczególnych instalacji.
Wszystkie elementy wyposażenia można było przy tym na ekranach dokładnie obejrzeć z każdej strony. Dostępne były też wyczerpujące opisy produktowe. Nowa propozycja to więc zabawa, współzawodnictwo, ale i edukacja oraz, po prostu, interesujący rodzaj promocji. Interesujący i skuteczny, o czym świadczy duże zainteresowanie naszą innowacyjną prezentacją.