Ogólnopolska kampania „Zakotłowanych”

5 dni temu
1 minuta czytania

 

Tytuł grafiki

Zakotłowani na bilboardach

 

Z początkiem sezonu grzewczego Zakotłowani uruchomili ogólnopolską kampanię informacyjną.

W październiku, w wybranych miastach, pojawiły się m.in. bilbordy Zakotłowanych. „Szwagier nie dał rady?”, „Zostałeś na lodzie”, „Zakotłowani zrobią Ci dobrze kotłownię” – takimi hasłami przekonujemy do powierzenia budowy kotłowni profesjonalistom. 

 

Tytuł grafiki

Lokalizacje wybrane na podstawie raportów Poleskiego Alarmu Smogowego

 

Miasta, w których działania promujące Zakotłowanych są intensywnie prowadzone, zostały wybrane na podstawie raportów Polskiego Alarmu Smogowego. Uwzględniono obszary szczególnie dotknięte problemem niskiej emisji z dużą ilością niespełniających norm kotłów tzw. „kopciuchów”. 

 

Tytuł grafiki

Kampania informacyjna w mediach

 

We współpracy z mediami, które patronują akcji Zakotłowani m.in.: Murator, MuratorPlus, czy Budujemy dom, eksperci AFRISO przekonują inwestorów do przemyślanej modernizacji i budowy systemu ogrzewania, wyboru rozwiązań dopasowanych do potrzeb budynku, i przede wszystkim zlecenia prac profesjonalnemu instalatorowi.

Ideą projektu „Zakotłowani”, zainicjowanego przez ekspertów ogrzewnictwa międzynarodowej grupy AFRISO, jest wsparcie właścicieli domów w zleceniu wykonania kotłowni profesjonalnemu instalatorowi, a tym samym w ograniczeniu zużycia energii na potrzeby ogrzewania. Zakotłowani to także ogólnopolska baza godnych polecenia instalatorów systemów grzewczych. Program poleceń powstał w odpowiedzi na prośby inwestorów o wskazanie rzetelnej i zweryfikowanej firmy wykonawczej.

Organizatorem projektu jest AFRISO sp. z o. o.

Jesteś instalatorem i chcesz dołączyć do Zakotłowanych - wypełnij formularz TUTAJ

Więcej informacji o projekcie na stronie: zakotlowani.pl