Zapraszamy do kontaktu z naszym Zespołem Wsparcia Technicznego, który powstał, aby pomóc Państwu w problemach technicznych, w szczególności w zakresie:
- doboru kilku współpracujących produktów AFRISO w zakresie jednego rozwiązania,
- pomocy technicznej w przypadku problemów z montażem, ustawieniem produktu lub z poprawnością jego pracy,
- uzyskania dokumentacji technicznej, niedostępnej na stronie internetowej w dziale „Pobierz”,
- konsultacji i opiniowania projektów,
- doboru produktów niedostępnych w standardowym Cenniku AFRISO lub w „Katalogu online” na stronie www.
W pozostałych tematach, wyszczególnionych poniżej, zapraszamy do kontaktu z Zespołem Obsługi Klienta:
- przygotowanie oferty cenowej,
- reklamacje produktów,
- dostarczenie kompletu podstawowej dokumentacji technicznej.
Szczegółowe dane do naszego inżyniera wsparcia technicznego znajdą Państwo poniżej oraz w zakładce wsparcie techniczne.