Krótszy termin rozpatrywania reklamacji

18.03.2016

Wychodząc naprzeciw naszym klientom, z dniem 1 marca 2016 roku, zmianie uległ termin rozpatrywania reklamacji. Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi 28 dni.

 Aktualny dokument prezentujący „Ogólne warunki sprzedaży i dostaw AFRISO sp. z o.o.” znajduje się na stronie Ogólne warunki sprzedaży i dostaw w zakładce Obsługa klienta.

Aby ułatwić współpracę, każdy Instalator ma możliwość zgłoszenia reklamacji bezpośrednio do AFRISO poprzez odpowiedni formularz znajdujący się na stronie Protokół reklamacji.

Znajduje się tam zarówno formularz zgłoszenia reklamacji, jak i wniosek o wypłatę odszkodowania w przypadku szkody powstałej przez wadę produktu oraz wniosek o przeprowadzenie ekspertyzy reklamowanego produktu.

Istnieje możliwość wyboru, odpowiedniej dla Państwa formy zgłoszenia reklamacji, poprzez wypełnienie formularza online (przycisk Pokaż formularz) lub standardową drogą tj. pobierając odpowiednie dokumenty w wersji elektronicznej (przycisk pobierz), wypełniając je i odsyłając ich skan do AFRISO na adres zok@afriso.pl.

Dodatkowo przypominamy, że wszelkie sprawy związane z reklamacją należy zgłaszać do naszego działu obsługi klienta pod adresem zok@afriso.pl lub numerem telefonu 32 330 33 55.

Szczegółowe dane kontaktowe w sprawie reklamacji znajdą Państwo na stronie Reklamacje w zakładce Obsługa klienta.

Ciasteczka.

Korzystając z tej strony, automatycznie akceptujesz, że używamy plików cookie. Dowiedz się więcej.