Firma AFRISO jest otwarta na współpracę z doświadczonymi pracownikami, a także z osobami rozpoczynającymi swoją karierę. Jeżeli jesteś kreatywny, gotowy na nowe wyzwania, masz głowę pełną pomysłów, w których możesz się realizować – wyślij swoją aplikację (cv oraz list motywacyjny) na adres email: praca@afriso.pl z zaznaczeniem stanowiska lub działu, który Cię interesuje albo odpowiedz na konkretną ofertę pracy.

Na proces rekrutacji w firmie AFRISO składają się następujące etapy:

Etap I - APLIKACJA

Nasze oferty pracy są dostępne na stronie internetowej oraz na portalach internetowych. Aby wziąć udział w rekrutacji należy przesłać swoje cv oraz list motywacyjny lub wypełnić kwestionariusz osobowy.

Etap II - ROZMOWA KWALIFIKACYJNA

Na podstawie analizy aplikacji oraz innych nadesłanych dokumentów wybrani kandydaci są zapraszani na rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie spółki z pracownikiem działu, do którego złożona została aplikacja oraz z przyszłym przełożonym. W zależności od potrzeb rozmowa może się odbywać dwuetapowo o czym kandydat zostanie poinformowany w czasie pierwszej wizyty. Podczas spotkania chcemy poznać doświadczenie zawodowe, wykształcenie, umiejętności i preferencje, a także oczekiwania wobec firmy i powody, dla których kandydat zainteresował się danym stanowiskiem.

ETAP III - USTALENIE WARUNKÓW ZATRUDNIENIA

Ustalenie warunków zatrudnienia dla wybranych kandydatów lub informacja dla osób, którym nie została przedstawiona oferta pracy.

W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy odpowiedniego kandydata na stanowisko:

Obowiązki

  • fakturowanie zgodnie z procedurami firmy,
  • obsługę telefoniczną z zakresu logistyczno-handlowego,
  • sporządzanie ofert handlowych,
  • obsługę programu klasy ERP,
  • realizację planu sprzedaży przez aktywne wsparcie,
  • realizację strategii firmy poprzez budowanie trwałych relacji z klientami.

Wymagania

  • wykształcenie min. średnie,
  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w obsłudze klienta umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • operatywność i samodzielność w działaniu,
  • język obcy: znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym podstawową komunikację w mowie i piśmie,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • systematyczność i dokładność,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
  • wysoka kultura osobista,
  • odpowiedzialność,
  • obsługa komputera ze znajomością środowiska MS Office,
  • „czynne” prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo z możliwością stałego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • rozwój zawodowy w firmie zarządzanej w oparciu o standardy europejskie,
  • pakiet szkoleń sprzedażowych i produktowych,
  • wynagrodzenie stałe oraz premie uznaniowe,
  • praca w dynamicznym i zgranym zespole,
  • narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy),
  • opiekę medyczną.


Aplikacje, prosimy przesyłać na adres e-mail ola.grabowska@afriso.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Każda przesłana aplikacja jest dla nas równie cenna, niemniej jednak zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.