Nowy przywilej w programie AFRISOExpert dla 2 i 3 stopnia autoryzacji

Wprowadzamy nowy przywilej w programie AFRISOExpert dla 2 i 3 stopnia autoryzacji.

Już teraz będąc AFRISOExpertem na 2 oraz 3 stopniu autoryzacji reklamacje możesz zgłaszać bezpośrednio do AFRISO.

Dodatkowo dla AFRISOExpertów z 3 stopniem autoryzacji masz możliwość otrzymania zwrotu za zlecenie serwisowe.


CO ZYSKUJESZ NA 2 STOPNIU AUTORYZACJI?

WYGODĘ
Wypełnij formularz online nie wychodząc z domu. Wystarczy, że wejdziesz na stronę www.afrisoexpert.pl, wypełnisz odpowiednie pola i gotowe.

JAKOŚĆ
Po wypełnieniu formularza Twoje zgłoszenie reklamacji trafia bezpośrednio do AFRISO. Nie musisz już zgłaszać reklamacji w dystrybucji i czekać aż zostanie przesłane do AFRIS

SZYBKĄ ODPOWIEDŹ
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy w przeciągu 1 dnia roboczego.


   CO DODATKOWO ZYSKUJESZ NA 3 STOPNIU AUTORYZACJI?

MOŻLIWOŚĆ WYNAGRODZENIA
W ramach zlecenia serwisowgo możesz otrzymać zwrot od AFRISO.


  JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ NA 2 STOPNIU AUTORYZACJI?

Wypełnij formularz
na stronie www.afrisoexpert.pl

Rozpatrzymy
Twoją reklamację

           
Wymień
produkt na instalacji

 

 








 

JAK DOSTAĆ ZWROT OD AFRISO NA 3 STOPIU AUTORYZACJI?

Wystaw fakturę
za zlecenie serwisowe
w ramach reklamacji

Otrzymasz
wynagrodzenie
 
w ramach
zlecenia serwisowego

Szczegółowe informacje na temat zgłaszania reklamacji i otrzymania zwrotu za zlecenie serwisowe znajdziesz u Twojego przedstawiciela handlowego.